Phone Cover

Hoi allemaal,

Ongeveer twee weken geleden besloot ik om weer eens een kijkje te nemen op Ebay. Hier had ik al een tijdje niet meer op gekeken omdat het op mij zeer verslavend werkt 😉 Alles is daar werkelijk waar zo goedkoop te vinden. Dit keer besloot ik om te gaan kijken voor een telefoon cover om mijn telefoon wat meer persoonlijk te maken. Ik kwam toen uit bij een hele foute maar o zo geweldige (typische syl) cover van Barbie :p

Vandaag is de cover eindelijk bezorgd en ik ben er zo blij mee dat ik deze wel met jullie moest delen 🙂 Aanschouw mijn gepersonaliseerde mobiel:

DSCN1954 DSCN1956 DSCN1958

Deze cover kostte in totaal (met verzendkosten) € 9,40.

Hebben jullie ook een telefoon cover?

xxxsylvana

Geef een reactie

