Masker review: Montage Jeunesse

Hoi Allemaal,

Afgelopen week kreeg ik de Glossybox essentials binnen. Hier zaten allemaal lekkere producten in die ik (nu dat ik ze in mijn bezit heb) graag gebruik 🙂 1 van de producten was het Dragon Fruit Sauna Masker van Montage Jeunesse. Dit masker wordt een sauna masker genoemd omdat deze warm wordt zodra je deze op je gezicht smeert.

DSCN1881 - kopie

Ik was erg benieuwd naar dit masker omdat ik nog nooit een sauna masker geprobeerd had. Toen ik het zakje open maakte kwam er gelijk een heerlijke geur uit. Het is een zoete geur maar hij is niet te zoet. Het masker heeft een mooie roze kleur en wordt inderdaad gelijk warm zodra je deze op je gezicht smeert.

DSCN1884

Dit voel heel vreemd aan in het begin maar het is niet vervelend. Juist in tegendeel ik vond het erg lekker omdat ik mijn gezicht door de warmte voelde ontspannen. Gedurende de 15 minuten dat het masker op mijn gezicht zat bleef deze warm aanvoelen op mijn gezicht.

DSCN1892

Daarna moet het masker afgespoeld worden. Ik doe dit altijd door een washandje nat te maken met warm water en daarmee het masker van mijn gezicht te wassen. Dit was lastiger dan ik verwacht had omdat de roze kleur op mijn huid achterbleef. Ik moest dus flink boenen om de kleur van mijn huid af te krijgen. Dit is in mijn ogen het enige nadeel van het masker. Gelukkig heb ik alles eraf gekregen.

Op de hardnekkige keur na ben ik erg tevreden over het masker. Ik vind het heerlijk om na een lange week met een kopje thee en een gezichtsmasker op de bank te kruipen. Dit masker gaf mij een extra ontspannen gevoel door de warmte die het masker af geeft. Hierdoor kun je helemaal tot rust komen en krijg je het echt thuis spa idee. Ik zou dit masker dan ook zeker kopen wanneer ik hem tegen kom in de winkel.

Hebben jullie weleens een sauna masker geprobeerd?

xxxsylvana

 

 

 

En toen kwam

Geef een reactie

