Herfst schoonmaak

Het valt niet meer te ontkennen, de zomer is aan ons voorbij getrokken en de herfst is weer aan het opduiken. Op de kou en de regen na vind ik de herfst een heerlijke tijd. Eindelijk kunnen we weer lekker thuis achter de laptop wegkruipen met een heerlijk kopje thee πŸ™‚

Maar het betekent voor mij ook dat het weer de tijd is om lekker te gaan shoppen πŸ™‚ Ik beschik nou eenmaal over veel kleren waarvan het grootste deel bestaat uit dunne t-shirtjes en blousjes die veel te koud zijn voor dit weer. Hoog tijd dus om een nieuwe herfst/winter garderobe samen te stellen.

Maar voordat ik dat ga doen wordt het toch echt tijd om afscheid te nemen van mijn oude kloffies. Ik heb echt een probleem wat schoenen en kleding betreft. Ik blijf maar kopen en ik gooi helemaal niks weg. Maar toen ik van de week nog een gala jurk tegenkwam van toen ik 14 was (al meer als 9 jaar oud) vond ik dat het tijd werd om mijn kast eens grondig te gaan bekijken en alles een keer goed uit te zoeken. Mijn missie voor vandaag is dan ook om ruimte in mijn kast te maken (die momenteel een echte zooi is) voor nieuwe herfst/winter items.

Dit is mijn kast zoals het nu is:

DSCN1894 DSCN1895

Gelukkig heb ik al een aantal items op het oog die ik deze winter in mijn kast wil hebben hangen. Deze zullen mijn houvast worden bij het weggooien van mijn oude kleding.

Later vandaag (en anders morgen) zal ik een update plaatsen waarbij ik jullie laat zien wat ik allemaal weg doe en hoe mijn kast er na de grote opruim actie uitziet πŸ˜‰

Hebben jullie ook altijd moeite met het afscheid nemen van oude kleding en schoenen?

xxxsylvana

Geef een reactie

