L’oreal Perfect Skin 5-in-1 BB Cream

Hoi allemaal,

Onlangs kwam ik de nieuwe BB cream van L’oreal tegen. Hier was ik erg benieuwd naar omdat deze BB cream zorgt voor een perfect ogende huid.

DSCN1873DSCN1872

L’oreal beweert dat deze BB cream werkt aan de 5 punten die voor veel vrouwen belangrijk zijn. Zo hydrateert de créme je huid 24 uur, vervaagt rode vlekjes, verbergt imperfecties, maakt oneffenheden glad en egaliseert de teint en laat deze stralen. Daarnaast beschikt de créme over SPF 25 die je huid de hele dag beschermt tegen UV straling.

DSCN1875

En dan nu de test:

De créme heeft een lichte kleur wanneer je deze uit de tube knijpt. Hierdoor lijkt hij in het eerste opzicht vrij donker maar zodra je hem uitsmeert wordt de kleur lichter waardoor hij volledig blend met de natuurlijke huidskleur.

DSCN1878DSCN1879DSCN1880

Mijn huid voelt de hele dag glad, zacht en gevoed aan. Daarnaast geeft de BB cream een natuurlijke dekking. De rode plekjes in mijn gezicht zijn minder zichtbaar als wanneer ik niks op mijn gezicht hebt maar de imperfecties (mee-eters en puistjes) zijn, net zoals bij een gewone foundation licht zichtbaar. Tevens voelt de créme heel licht aan op je huid waardoor je niet het gevoel hebt dat je je huid afsluit.

DSCN1865

Daarnaast is het voordeel van een BB cream dat je een créme en foundation in één hebt wat dus gelijk weer tijd scheelt (heel handig wanneer je een druk leven en/of veel haast hebt).

Ik erg blij met deze BB cream en ik kan hem dan ook zeker aanraden 🙂

Gebruik jij weleens een BB cream? en zo ja, wat is jouw favoriet?

xxxsylvana

7 thoughts on “L’oreal Perfect Skin 5-in-1 BB Cream

Geef een reactie

