Essence Lash Mania Reloaded mascara

Hoi allemaal,

De afgelopen 2 weken heb ik voor jullie een nieuwe Essence mascara getest en ik moet zeggen, ik wil niet meer zonder deze mascara. Dit is echt een absolute favoriet van mij geworden.

DSCN1852

De Lash Mania Reloaded mascara zorgt voor volume en een valse wimper effect. Daarnaast klontert hij ook niet en is hij makkelijk aan te brengen. Het borsteltje is lekker grof en zorgt ervoor dat je wimpers mooi gescheiden worden zodat ze niet aan elkaar gaan plakken.

DSCN1863

Het resultaat: lange en volle wimpers en een mooie open oogopslag 🙂

mascara vergelijking

De Lash Mania Reloaded mascara is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. De prijs weet ik niet precies meer maar ik geloof dat het iets van € 2,80 was.

Ik vind deze mascara een echte aanrader! Welke mascara gebruik jij het liefst?

xxxsylvana

One thought on “Essence Lash Mania Reloaded mascara

Geef een reactie

