Essence designer sole stickers

Hoi allemaal,

Afgelopen week zijn Cynthia en ik lekker samen gaan shoppen in Nijmegen en dan vooral bij de Douglas. ย Op weg naar Nijmegen werd ik door Cyn verrast met super geweldige cadeautjes ๐Ÿ™‚ Ik was twee weken geleden jarig maar ik heb het nog niet gevierd, daarom kreeg ik de cadeautjes onder weg.

cadeautjes

 

 

Eรฉn van deze cadeautjes was van mijn favoriete budget make-up merk Essence. Dit was alleen niet voor op mijn huid maar voor รฉรฉn van mijn grote liefdes, mijn schoenen. Speciaal voor hoge hakken heeft Essence de designer sole stickers op de markt gebracht ๐Ÿ™‚

26062013 008

In een pakje zitten drie stickers, dit zijn (volgens de verpakking) genoeg stickers om 1 paar schoenen mee te beplakken. Ik heb ze meteen uit getest en op mijn favoriete werkschoenen geplakt. Ik kwam er achter dat ik maar 1 velletje nodig had om beide schoenen te beplakken. Je kunt dus makkelijk 2 รก 3 paar schoenen met de stickers beplakken ๐Ÿ™‚

26062013 011

 

Deze stickers zijn in 3 stappen op de zolen van je schoenen aan te brengen. Eerst leg je de sticker tegen je schoen aan en knip je de vorm van je schoen uit het stickervel. Daarna plak je de sticker op je schoen en wrijf je deze goed aan zodat alle luchtbelletjes verdwijnen. Daarna knip je de randjes weg zodat het je niet ziet dat er een sticker over de zool heen geplakt is. En dan zijn je schoentjes klaar om geshowed te worden.

26062013 010

Het resultaat mag er wat mij betreft zijn. Omdat het de afgelopen dagen regenachtig was heb ik de schoentjes nog niet aan gehad, al ben ik wel benieuwd of de stickers ook tegen de regen kunnen. Dit ga ik zo snel mogelijk voor jullie testen.

26062013 015 26062013 014

Ik ben in ieder geval helemaal happy met deze designer stickers en tot nu toe vindt ik ze een echte aanrader. Ze zijn makkelijk aan te brengen en geven net dat beetje extra aan je schoenen.

Wat vinden jullie van de Essence designer sole stickers?

xxxsylvana

5 thoughts on “Essence designer sole stickers

    • Ik heb ze hier helaas nog niet gezien ๐Ÿ˜ฆ maar ik geloof dat Cynthia ze in Duitsland gekocht had. Het was in ieder geval echt een top cadeautje ๐Ÿ™‚ Als ik ze hier tegenkom laat ik het gelijk weten via de blog ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

