Animal Crossing New Leafe

Vandaag wil ik jullie graag kennis laten maken met een Game die op 14 juni uit komt.
Het is Animal Crossin New Leafe voor de 3DS.

Op vrijdag 14 juni komt hij dan naar heel lang wachten eindelijk in Europa uit!
Vanaf de gamecube ben ik al heel erg fan van de Animal Crossing serie’s. Ik heb ze echt allemaal!

Voor de mensen die het nog niet kennen zal ik het even uitleggen wat voor een soort spel het is:

In Animal Crossing ben je een personage die gekozen wordt door in het begin van het spel een aantal vragen te beantwoorden.
Je leeft in je eigen dorpje met allemaal (je raad het vast wel) dieren als buren. Van kikkers tot aan vogels en andere dieren.
Ieder dier heeft zijn eigen karakter en zijn eigen stijl in zijn of haar huisje.

Je hebt niet echt een verhaallijn want je bepaald zelf wat er gebeurt, is het vandaag mooi weer? Nou dan gaan we lekker insecten vangen en zo proberen je collectie compleet te maken in het museum.
Regent het? nou dan kunnen we ook nog even gaan vissen of werken in je dorp om je perfecte dorp te creëren.
Je bepaald alles zelf, je eigen tempo om bells (geld)  te verdienen en je verzamelingen compleet te maken.
Ook vrienden kunnen je er bij helpen door middel van de online connecties. Je kunt bij vrienden op bezoek gaan of verwelkomen in je eigen dorpje.

Hier begon het allemaal mee, de eerste Animal Crossing. Het zag er totaal niet mooi uit, dat geef ik eerlijk toe maar oh wat was dit een verslavend spel! Iedere dag als ik klaar was met school moest en zou ik verder gaan in mijn dorpje om hem mooi te  maken. Ook vissen en insecten vangen was een van mijn grote tijdsbestedingen.

Het begon naar ongeveer een half jaar bijna iedere dag spelen een beetje te vervelen omdat ik op dat moment alles gedaan had wat je kon vangen of verzamelen. Dus kwam het spel al snel in de vergeetdoos.

Een aantal jaar later kwam de ACWW uit op de DS ❤
Hier ben ik toen zoooo druk mee geweest heb toen heel veel vrienden op een forum gemaakt die regelmatig langs kwamen of ik bij hen op bezoek. Leuke acties en feestjes zijn er georganiseerd en heel veel onkruidklusjes waren van de partij haha.
Dit spel heb ik echt super lang gespeeld tot de volgende generatie uit kwam:

De ACLGTTC, naja we noemden het niet zo maar dit is de afkorting. Hier ben ik zo af en toe nog druk mee, in het hele begin heel veel natuurlijk.
Samen met me vriend zijn we regelmatig vissen gaan vangen, ik moet er nog 1 maar het verveelt een beetje als het niet naar een aantal uren spelen lukt haha.
Hier ben ik ook heel veel mee bezig geweest maar niet veel online. Veel meiden van ACWW hadden geen WII dus dan gaat het heel lastig om bij elkaar op bezoek te gaan 😦

Nu komt dus de nieuwste uit waar we al vanaf de start van de 3DS echt op wachten!

NEW LEAFE!

In deze game speel je geen dorpbewoner maar de burgemeester! Een totaal nieuw concept dus!
Ik heb al een aantal trailers gezien en nu ik hem dus echt besteld heb kriebelt het alleen maar meer en meer!

Een aantal trailers voor jullie om een beetje een indruk te geven hoe het er uit gaat zien:

Als ik hem echt kan spelen dan laat ik meer dingen zien!

Wat vinden jullie er tot nu toe van?

xxxCynthia

Geef een reactie

