Nieuwe beauty kast

Sinds vorige week heb ik een nieuwe kast voor mijn beauty produceten en geurtjes.
Een mooie matte witte kast met hoogglans roze deurtjes en lades. Super ruim en mooi strak.

Ik had een hele lelijke boekenkast ooit een keer gekocht bij de Kwantum.
Deze werdt steeds erger bezaaid met troep en andere spullen en het begon steeds rommeliger te worden.

Tijd voor iets anders en ik ben samen met me moeder gaan shoppen voor een nieuwe kast die paste bij wat ik graag zou willen hebben.

Het is een Ikea EXPDIT met 8 vakken geworde. De matte witte kleur.

Daarin heb ik twee hoogglans roze kastjes geplaatst en twee keer de twee lades.
Deze heb ik in de middelste 4 vakken geplaatst zodat er de bovenste en onderste twee vakken open blijven voor andere dingen zoals mijn dagelijkse spullen en mijn boeken.

Dit zijn de kastjes en ladeblokken die ik er in heb geplaatst.

En dit is het totale resultaat:

20130529_172612[1]

ik ben nog druk bezig met het inrichten van mijn kast en nog niet alles is naar mijn wens maar dit komt allemaal goed!

De lades worden voor een groot gedeelte gebruikt voor make-up en andere huidproducten. Het linkerkastje staan al mijn back-ups en producten die liggen te wachten om op gemaakt te worden en getest te worden.

Ik ben super blij met mijn kast en ik ga er denk ik ook heel veel plezier van hebben.

Hoe hebben jullie alle beauty producten bewaard of uitgestald?

xxxCynthia

One thought on “Nieuwe beauty kast

Geef een reactie

