Hema chameleon nagellak

Hoi allemaal,

Vorige week had ik eindelijk een keer de kans om snel door de stad heen te lopen. Toen ik bij de Hema ging kijken zag ik een paar kleuren nagellak uit de chameleon collectie. Deze vond ik zo mooi dat ik ze gelijk gekocht heb.

Afbeelding

De Chameleon collectie bestaat uit 5 kleuren waar ik er drie van gekocht heb (chameleon copper, chameleon purple en chameleon green).

Chameleon copper is een koper goude nagellak met een beetje groen pigment er doorheen. Afhankelijk van de lichtval lijkt hij de ene keer goud en de andere keer groen.

Afbeelding

Afbeelding

Chameleon purple is een donkerpaarse nagellak met een licht gouden glans. Al moet ik eerlijk toegeven dat je de gouden glans niet echt terug ziet wanneer je je nagels met deze kleur gelakt hebt.

Afbeelding

Afbeelding

Chameleon green is een smaragdgroene kleur met een licht gouden glans. Bij deze kleur heeft groen de overhand en is net zoals bij de chameleon purple de licht gouden glans ver te zoeken wanneer je je nagels hiermee gelakt hebt.

Afbeelding

Afbeelding

Ondanks dat de gouden glans in de paarse en groene kleur ver te zoeken is op je nagels, vallen deze kleuren wel heel mooi uit. Ik ben dan ook erg blij met deze lakjes.

De nagellakjes uit de chameleon collectie kosten € 3,75 per stuk.

Welke chameleon kleur is jouw favoriet?

xxxsylvana

2 thoughts on “Hema chameleon nagellak

Geef een reactie

