3 maanden pan project

Hier en daar op verschillende blogs heb ik een project/chalange voorbij zien komen.
Deze wil ik graag samen met jullie gaan doen.
Het is de 3 maanden pan project, het gaat om een beautyproduct in een pan.
Je gaat 3 maanden dit product regelmatig of zelfs dagelijks gebruiken.
Het kan dus oogschaduw, blus of een lipproduct zijn.

Ik ga mijn P2 style deluxe designer in de kleur 040 Fancy New York gebruiken.

image

Dit is een palette die ik vaak kan gebruiken door de vele mogelijke combinaties die je kunt maken.
Om de twee weken laat ik jullie de vorderingen zien.

Ik ga er vandaag mee beginnen dus zo ziet hij er nu uit, ik heb deze palette nu een maandje maar eigenlijk nooit gebruikt alleen swatches gemaakt.

image

We gaan zien hoe ver we de pans raken van deze producten.

xxxCynthia

Geef een reactie

