Laura in the kitchen

Ik hou heel erg van koken en bakken, alleen niet de standaard kookdingen zoals dagelijks eten maar gewoon iets lekkers zoals pasta’s salades en andere heerlijke dingen.
Recepten uitproberen doe ik dan ook graag en soms  ook zelf iets bedenken.

Al een hele lange tijd ben ik gek op de filmpjes van Laura in the kitchen. Ik heb ze een keer voorbij zien komen toen ik een recept zocht voor kaneelbroodjes.
Ik ga jullie vandaag kennis laten maken met Laura.

Laura is geboren in Italië, ze woont huidig in Amerika en heeft in 2010 is ze begonnen met een zelf kook show op youtube.
Ze maakt van alles uit de Italiaanse keuken maar ook de Amerikaanse keuken. Ieder filmpje is gewoon echt om te smullen!
Van koekjes tot aan cocktails en lekkere pasta’s.

Ik wil jullie graag een aantal filmpjes met jullie delen:

 

HMMMM ❤ heerlijk, mijn eerste recept die ik van haar gemaakt heb.

 

Dit is ook een super recept, je kunt ze zo snel maken!

 

Dit maken wij eigenlijk alleen op zaterdagen, dan is bij ons de “brood” dag.

 

Super lekker, gezond en snel klaar te maken!

 

Voor de salade dagen, zoals bij een barbecue of als je lekker zin hebt in een vullende salade.

 

Hmmm, ik krijg er keer op keer trek van als ik haar filpjes kijk!
Willen jullie meer weten van haar dan kun je haar volgen op instagram, twitter, facebook, haar blog of natuurlijk youtube.

http://www.youtube.com/user/LauraVitalesKitchen/videos

http://instagram.com/mrsvitale

http://lauravitalesblog.blogspot.nl/

Maken jullie wel eens lekkere dingen voor jezelf of je gezin?

xxxCynthia

Geef een reactie

