Strak in je bikiniplan: dag 3

Vandaag is het weer tijd voor een cardio training. Daarom gaan we vandaag beginnen met hardlopen 🙂

hardlopen

We beginnen met een warming up. Wandel 5 minuten om je lichaam alvast een beetje op te warmen. Strek daarna je armen en vooral je benen.

Nu is het tijd om te gaan beginnen. Als je voor de eerste keer gaat hardlopen houd je dan aan dit schema. Als je al vaker bent wezen hardlopen dan kun je je het beste aan je eigen schema houden.

Schema:
1 min. hardlopen
1,5 min. lopen
Herhaal dit 7 x (uiteindelijk heb je dan 8 minuten hard gelopen)

Cooling down:
5 minuten rustig uitlopen. Daarna weer goed strekken.

Je workout voor vandaag zit er weer op. Neem naar het hardlopen iets te eten of te drinken waar een beetje suiker in zit (zoals een glas limonadesiroop of een stukfruit). Door de suikers die hierin zitten blijf je een energiek gevoel houden. Als je dit niet doet kun je ineens heel erg moe worden.

Veel succes!!!!

xxxsylvana

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s