D.I.Y. waxinelicht houder

Hoi allemaal,

Onlangs ben ik begonnen met het opknappen van de tuin. Er moet veel aan gebeuren en om inspiratie op te doen voor de tuin zat ik rond te kijken op Pinterest. Hier vond ik een leuke DIY die ik gewoon moest proberen. Het resultaat vond ik zelf zo leuk dat ik deze graag met jullie wil delen.

20130407_122215Wat heb je nodig?

20130407_114236

1 tube transparante kit (ik gebruik Bison kit, gekocht bij de Pipoos)
Een lege pot
2 á 3 zakjes met steentjes (met een platte achterkant, deze komen van de Action en kostte 55 cent per zakje)
1 waxinelichtje

Stap 1: Smeer zowel de pot als de steentjes in met de transparante kit.

20130407_115129 20130407_115135

 

Stap 2: als je de kit van Bison gebruikt moet je eerst de lijm 25 minuten laten drogen voordat je de steentjes op de pot vast drukt. Kijk goed op de gebruiksaanwijzing van de kit die je gebruikt hoe lang de droogtijd is. Druk na de droogtijd de steentjes op de pot.

Stap 3: zet een waxinelichtje in de pot. Je waxinelicht houder is nu klaar 🙂

waxinelicht houder in daglicht

waxinelicht houder in daglicht

Waxinelicht houder in het donker

Waxinelicht houder in het donker

Ik ga hier nog een paar meer van maken en dan ga ik ze in de zomer gebruiken als sfeer licht in de tuin.

Wat vind jij van deze waxinelicht houder?

xxxsylvana

 

 

Geef een reactie

