Extreme ooglooks

Veel mensen houden de ooglook vaak rustig, met meerdere kleuren of gewoon één kleur.
Maar het kan ook leuk zijn om een keer wat anders te doen en voor een feestje of gewoon voor overdag (al denk ik niet dat daar iets heel draagbaars voor tussen zit).

Laten we dus snel kijken!

Wat vinden jullie van deze? Ik vind het wel leuk om zo iets te maken.
Panter print is sowieso een print die ik leuk vindt en best draagbaar vindt.
Dit zou voor mij nog best iets kunnen zijn om overdag te dragen!

En deze? Zo SCHATTIG!
Best opvallend, ik weet niet of ik het zo snel zou dragen maar een kansje kan ik het altijd wel geven!


Deze lijkt mij wel een heel stuk moeilijker om te maken, ik weet niet of ik die kleurtjes ook zo krijg dus een leuke uitdaging haha!
Draagbaar, mwa ik hou niet echt van die kleurtjes en het lijkt mij meer voor een leuk feestje.


Dan hebben we ook nog een leuke mix met dingen, welke vinden jullie daar het leukste van?
De vlinder en madelief zijn echt leuk haha!
Die zou ik dus ook wel na willen maken. De panter print rechts onder is mij iets te druk, maar wel uitdagend om is na te maken voor de fun!

Experimenteren jullie wel eens met dit soort looks?

xxxCynthia

Geef een reactie

