I Love…

Ik ben al een tijd gek op de producten van de I Love… serie’s van de Douglas.
Zowel van de lipglos en de geurkaars tot aan de scrub en de bad en douche gels!

Het is een exclusief merk die alleen bij de Douglas te koop is.

Vandaag laat ik jullie mijn huidige Bad en Douche gels zien.

DSC_0377

 

Dit zijn mijn huidige bad en douche gels die ik nog heb. De Blueberry & Smoothie, de Coconut & Cream en de Tropical Paradise.
Ik heb ze rond november gekocht en zoals jullie kunnen zien zijn ze goed gebruikt.

Laten we beginnen met de I Love… Coconut & Cream.


DSC_0383

 

Zoals jullie kunnen zien is hij bijna op. Dit is namelijk ook mijn favoriet.
Ik ben helemaal gek op kokos producten dus deze kon niet ontbreken in mijn badkamerstash!
Hij ruikt naar heerlijke kokosboter/kokosmelk, een andere geur ruik ik er eigenlijk niet in zoals bij de andere wel het geval is. Deze geur is sterk aanwezig zowel onder de douche als in bad!
De geur blijft ook redelijk lang op je lichaam als je hem als douchegel gebruikt. Een klein beetje op een puff of een spons is genoeg om een dikke laag schuim op je huid te krijgen.

Wat ik merk is dat deze gel mijn huid niet uitdroogt, ik heb vaak last van dat “zeep” producten mijn huid uitdrogen maar bij deze is dit niet het geval.

Op iedere verpakking staat altijd een mooie tekst op wat te maken heeft met de geur, op deze staat het volgende:

Escape to paradise; an exotic explosion as my tropical cocktail of sweet coconut and velvety cream aromas leave you drifting away to your very own idyllic beach hideaway!

Een lekker exotic muziekje, een vol bad met heerlijke bubbels en ik ben om!

De I Love… Blueberry & Smoothie

DSC_0378

 

Hier zit nog ongeveer de helft in, deze gebruik ik minder vaak omdat ik deze echt meer voor het voorjaar vindt.

Het is een hele zware bessen geur die ook best lang blijft hangen, heerlijk voor de lente en de zomer maar voor mij niet zo in de winter!
Deze schuimt iets minder als de kokos dus ben als snel geneigd hier meer van te gebruiken dan bij de kokos. Hij is qua structuur een stuk dunner dan de andere twee.

Ook hier staat weer een leuke tekst op:

Bish, bash, bosh; brace yourself, as my sweet aroma of juicy blueberries and smooth yoghurt explodes into action leaving your senses refreshed and invigorated. Lets the good times roll!

 

I Love Tropical Paradise

DSC_0381

 

Dit is een “special” van de zomer van 2012. Maar ze hadden nog enkele bij de Douglas staan en bij de eerste keer dat ik hem rook was ik gelijk verkocht!
Weer een heeerlijke kokos geur met ananas en grapefruit!
Een heerlijke zomerse geur die me doet denken aan cocktails en andere heerlijke zomerse drankjes.
Een zoete geur die je gelijk tegemoet komt met een scherp randje van de ananas, hmm heerlijk!
De sticker die er op zit is ook heel anders dan de normale versies van de I Love… producten. Lekker kleurrijk, extra quote en een zomerse uitstraling!

A little bit of me + a whole lot of  you = One super duper smile!

Deze gel gebruik ik eigenlijk alleen maar in bad, met deze geur kan ik heel goed ontspannen en hij voelt zacht aan me huid aan als ik het bad uit kom.

Feel alive as my fabulous fruit cocktail of creamy coconut, sweet pineapple and fresh grapefruit will leace you dreaming of a tripical paradise. Life’s good when the sun shines!

Stuk voor stuk zijn ze gewoon heerlijk en zeker aanraders!
Ze zijn te koop in heel veel varianten, van aardbei tot aan lime en hier en daar een special!

Ze zijn verkrijgbaar in 2 maten, een van 100 ML maar die zijn alleen verkrijgbaar in setjes en de normale 500 ML verpakkingen.

De prijs van de bad en douche gels zijn €6.95

xxxCynthia

Geef een reactie

